کشمش سایه خشک

تضمین بازگشت: تضمین تعویض تا 2 روز پس از دریافت محصول

روش های پرداخت: پرداخت آنلاین،  پرداخت کارت به کارت، واریز به حساب

مدت تحویل: بسته به زمان تحویل به پست بین 2 تا 6 روز

ارسال درب منزل: ارسال با پست پیشتاز و سفارشی به سراسر کشور، تحویل درب فروشگاه

تضمین کیفیت :تامین از بهترین تولید کنندگان

امکان سفارش تلفنی

75,000 تومان

تعداد:
مقایسه

توضیحات

مصرف و تولید کشمش تاریخچه دیرینه ای در ایران و مصر دارد. کشمش چنان جایگاهی در بین مردم مصر داشته که کشمش را به عنوان کالایی گرانبها ارج می نهادند. یکی از روش هایی که از قدیم در ایران رواج داشته است  تولید کشمش سایه خشک است.

جهت تولید کشمش سایه خشک انگور ها را با نخ بسته و در مکان سایه و خنکی قرار می دهند تا کشمش به صورت آرامی تبدیل به سایه خشک گردد.

کشمش سایه خشک بافت نرم و لطیف است که مصرف آن برای تمام سنین مناسب است. با مصرف آن  ویتامین های B1 , B2 , B3 , B5 , B6 , B9 , C , E , K ، کلسیم، روی، سدیم، پتاسیم، فسفر، آهن، منگنز را می توانید جذب بدن خود نمایید و سلامت فردی و خانوادگی خود را تامین نماید.

کشمش سایه خشک یک تولید و محصول خانگی است و جنبه تولید انبوه و کارخانه ایی ندارد . روستاییان بهترین و با کیفیت ترین انگور تاکستان خود را برای تولید کشمش سایه  خشک اختصاص می دهند ، انگورهای جمع آوری شده را عموما در نزدیکی سقف اتاقهای منازل بر روی طناب آویزان می نمایند تا به مرور زمان خشک شده و به کشمشی به رنگ متمایل به سبز تبدیل شود . مسلما در این روش به دلیل استفاده نکردن از مواد افزودنی که باعث سرعت بخشیدن به روند خشک شدن انگور می شود ، تولید کشمش به زمان بسیار زیادی حدود سه ماه یا بیشتر احتیاج دارد .

 

اطلاعات بیشتر

خواص-دارویی

خواص آنتی اکسیدانی است و از تخریب سلولی

مزه

شیرین

رنگ

قرمز تیره, مشکی

اطلاعات

قیمت برای یک کیلوگرم می باشد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کشمش سایه خشک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *